Jak dobrze się komunikować aby dbać o siebie i budować zdrowe relacje
Jednym zdaniem o warsztacie: Warsztat skierowany jest do wszystkich pragnących doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne, bo dobra komunikacja pozwala budować harmonijne relacje zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.
Komunikacja to przekazywanie informacji, myśli, uczuć, potrzeb i celów pomiędzy dwiema lub więcej osobami.
Komunikacja jest procesem złożonym i dwustronnym, a skuteczna jest tylko wtedy, gdy Nasz rozmówca zrozumie dokładnie to, co chcieliśmy przekazać.
„ SUKCES TO MÓWIĆ TAK, ABY INNI SŁUCHALI ORAZ SŁUCHAĆ TAK, ABY INNI MÓWILI”
K. HOGAN
W czym pomaga dobra komunikacja?
- sprzyja budowaniu: zdrowych relacji, zaufania, szacunku i bliskości
- umożliwia nam wyrażanie naszych myśli, uczuć i potrzeb w sposób klarowny i zrozumiały dla innych osób
- pomaga unikać błędów interpretacyjnych, radzić sobie z konfliktami i rozwiązywać problemy
- jest ważna w sferze prywatnej i zawodowej, pomaga przekazać pomysły, i być zrozumianym, co może prowadzić do osiągania celów i poczucia satysfakcji.
Co otrzymasz?
W trakcie warsztatu będziesz mieć możliwość:
- rozwinięcia umiejętności posługiwania się dobrymi praktykami komunikacyjnymi
- poznania blokad utrudniających skuteczną komunikację
- praktycznego wyrażenia własnego zdania, potrzeb i oczekiwań, tak aby zostać skutecznie wysłuchanym i właściwie zrozumianym
- dowiedzenia się za co możesz doceniać, a w jakim obszarze napotykasz na trudności
- przyjrzenia się konfliktom, które są naturalną i nieodłączną częścią każdej relacji
Warsztat nie jest terapią, ale może mieć wartość terapeutyczną.
Opinie uczestników I edycji warsztatu
Opinie uczestników I edycji warsztatu
Biorę ze sobą wiedzę o tym, jakim uchem słucham, ćwiczenia we własnych parach, branie odpowiedzialności za siebie, swoje emocje i współtworzenie. Biorę wiedzę o fazach konfliktu, kontrakt na konflikt, przestrzeń na autentyczność.
Uczestniczka
I edycji warsztatu
Jest to pierwsze doświadczenie jakie miałam z pracą warsztatową i na swój sposób odkrywcze. Utwierdza mnie w przekonaniu tego, co chcę zmieniać, a czego nie.
Uczestniczka
I edycji warsztatu
Biorę ze sobą praktyczne rozwiązania: te które były i te które nasunęły mi się jako owoc warsztatu.
Uczestnik
I edycji warsztatu
Ciekawe rozmowy, wspólne dochodzenie do wniosków, różnorodne spostrzeżenia.
Uczestniczka
I edycji warsztatu
Prowadzący
Agata Hofman – trenerka
Agata Hofman – trener umiejętności psychospołecznych, socjolog, HRowiec z wieloletnim doświadczeniem.
Od 20 lat pracuję z ludźmi i przekładam to, co skomplikowane, na przystępny język.
Swoją wiedzę i umiejętności zdobywam na studiach podyplomowych oraz na szkoleniach i warsztatach. Swój warsztat trenerski doskonaliłam w Szkole Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA w Warszawie. Ukończyłam rok rozwoju osobistego w Szkole Psychoterapii Gestalt w Warszawie.
Od początku swojej kariery zawodowej związana jestem z HRem, zdobywałam doświadczenie na różnych stanowiskach w firmach polskich i międzynarodowych. Moja wiedza i doświadczenie pozwalają mi wspierać innych w rozwoju osobistym.
Kiedy, gdzie, koszt, zapisy
606-367-040
Kiedy: 8 – 9 czerwca 2024r. (2 dni)
godz. 9.00-18.00 (łącznie 16 godzin, z 1,5h przerwą obiadową)
Gdzie: Dworzec Kultura – Centrum Kultury Piaseczno, Dworcowa 9
Cena: 270 zł za osobę
Zapisy, pytania, kontakt,: kontakt@naszerelacje.pl lub 606-367-040
Alternatywnie możesz zostawić namiar na siebie w poniższym formularzu. Skontaktujemy się z Tobą.
UWAGA: jeśli nie widzisz formularza nad tym akapitem (a jedynie szary pasek), to znaczy, że nie potwierdziłaś/eś zgody na ciasteczka. W takim przypadku kliknij „Akceptuję” – jasny przycisk na czarnym tle na samej górze ekranu.